Witam, mój pierwszy post bo stałem się szczęśliwym/pechowym użytkownikiem rexa. Autko z 2004 roku kupione w DE za grosze, spalone sprzęgło, pozytywy że odpala za każdym razem zimny ciepły itp(nie mierzyłem jeszcze PSI). posiada gwintowe zawieszenie (6mc prawie nowe) i nowy katalizator xD
i tu mam kilka pytań jakiś mechanik rozwalił pasek źle go założył i ścięło go wg napisów na nim to ori japan o dziwnym rozmiarze N3H1 5PK815 oraz 4PK775 w sklepie takich NIE MAJA ;[[ jakie kupić ?
standardowo po długim postoju trochę bagnet z masłem więc idzie do wymiany olej rozumiem ze Dexelia 5w30, ale ile wchodzi ? motul 710 na dolewki do paliwa ?
i jeszcze gdzie kupić gumę taką jak ta
przychodzi ona bezpośrednio na skrzynie mam ja trochę rozerwana i boje sie o piach w skrzyni ;[[[[[
Co do paska, poszukaj na allegro, popytaj kojota, gronka. A co do.oleju z tego co pamiętam mi prawie cała 5l butla weszła. Polecałbym raczej dolewać takiego samego oleju i nie zmieniać. A zdjęcie nie działa, o jaką gumę chodzi?
A źle przeczytałem. Ja osobiście do paliwa nie dolewam oleju ale opinie chodzą różne
Auto: RX8 HP, RX7 FC TURBO.. Carina 1.6 :) Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Skąd: Śladów/Warszawa
Wysłany: 2015-01-16, 17:53
Pasek śi dobiorą w każdym intercarsie jaki chcesz. N3H1 to oznaczenie silnika więc prawdopodobnie był to oryginalny pasek. Jeżeli będziesz miał problemy dalej ze znalezieniem to napisz i zamówimy.
Olej przeważnie leje sie ten mazdowy 5w30 acz kolwiek jak w większości leje klientom 10w40 syntetyk.
Jezeli chodzi o dolewanie oleju do paliwa to nie za dobrze dla katalizatora. Są dodatki projektowane specjalnie do wankli np ten
http://www.pettitracing.com/protek-r/
ale stosuje się go wówczas kiedy wywalasz fabryczny system dotrysku oleju. Jeżeli już koniecznie to w bardzo małej ilości.
co do gumy to chodzi o uszczelkę pod lewarkiem czy zały lewarek ?
natsu9 co do pasków to w katalogu inter cars pisze o 5PK820 i 4PK780
jeśli chodzi o firmę pasków to szczerze mogę polecić z firmy "Contitech" według mnie jedne z lepszych
Panie Gronek, chodzi o gumę która jest zintegrowana z lewarkiem i bezpośrednio uszczelnia skrzynie biegów, z tego co widzę to może będę musiał kupić lewarek bo gumy nie idzie rozebrać od lewarka.
No w sklepach są paski to wszyscy wiemy tylko większe o 5mm pewnie wiec to nie zrobi różnicy. Boże co wy z tymi olejami 5w to klasa lepkości wlewając 10w będę miał problemy zimą ?
Auto: RX8 HP, RX7 FC TURBO.. Carina 1.6 :) Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Skąd: Śladów/Warszawa
Wysłany: 2015-01-17, 09:05
natsu9, masz skrzynię 5 czy 6 biegów ?? do piątki ta uszczelka w serwisie kosztuje ok 20 zeta jeżeli to ta ze zdjęcia co ma 3 otworki
http://galleryplus.ebayim...1/1000x1000.jpg
chyba że chodzi o to
http://parts.arlingtonmaz...7%252d47Z).html
w razie co to trzeba podesłać maila do aukcji z angolami ale raczej rzadko to sprzedają bez skrzyni.
Co do oleju ta czuje, że zaraz rozpęta się tornado forumowe więc podam tabelkę i interpretuj już sam ..
Powiem tyle, ze jak masz wątpliwości lej sobie 5w30 tak jak każe Mazda i jeździj. Jednak 5w jest tłustą wodą a nie olejem.
mam 5 biegów i chodzi o tą z drugiego linku "BOOT,DUST (R501-17-47Z)" niech mi ktoś powie tylko jak to mam wyjąć z lewarka i założyć nowa gumę, starą można by było ściąć a nowa nasunąć ? ASO MAZDY sprowadza takie cuda?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach