Spoko, tylko nie wiem po co się pakować w koszty podwójnego swapa aby na koniec założyć lpg;) Nikomu do portfela nie zaglądam ale dla mnie co najmniej dziwne ;p no ale różne ludzie maja zajawki
Edit: W sumie auto na sell wiec jest to jakiś argument
_________________ Rotary Inside
Hurt paliw
pawelc
Auto: mx-6 2,5V6 ,rx-8 z32se Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Skąd: Zachód ;)
Wysłany: 2015-03-12, 07:32
A co złego widzisz w LPG, auto trawi te paliwo nie gorzej niż benzynę..
W samym LPG nic - ale robienie swapa (kosztów) i zakładanie potem LPG (cięcie kosztów) to rzeczy na 2 różnych biegunach jeśli zarządzamy finansami. No ale Twój cyrk Twoje małpy
z całym szacunkiem , dawno nie słyszałem tak bzdurnej teorii
robisz swap ( koszty ) , ciecie kosztów LPG
można to przyrównać do :
kupujesz diesla ( koszty ) , cięcie kosztów bo mniej pali
a jak kupujesz nowe auto ( koszty ) i dopłacasz do fabrycznej instalacji LPG ( koszty ) , żeby potem oszczędzać na lpg ( cięcie kosztów) to tez według ciebie głupota ?
bo przeciez mozna było zamiast 100tys , zaplacić 10tys za 20latka i nie jezdzic na lpg , mając na tankowanie resztę z zakupu auta czyli 90tys zł
Eeee...no patrząc z ekonomicznego punktu widzenia to dokładnie tak jest ? :D
Wolisz BMW i8 za 380 tyś co pali 5/100 czy M3 za 180 tys co pali 20/100 ale masz 200 tyś na wachę ?
Rachunek jest prosty jak dla mnie
Wydaje mi się, że każdy kto zakłada LPG to chyba liczy koszty i to czy mu się to opłaca czy nie. Ktoś zna jakieś inne powody , dla których się instaluje LPG ?
Mniejsze kolejki na stacjach ?;) Brak możliwości parkowania na parkingu podziemnym ? Aby mieć mniej miejsca w bagażniku ? Aby nie mieć zapasu / dojazdówki ? Czy stricte w celach akademickich ?
kontynuując OT u kolegi napiszę:
Retro, jeszcze może ekolodzy wstawiają, bo spalanie LPG nie generuje gazów cieplarnianych podobno. Ja z czysto ekonomicznych powodów wstawiłem do Volvo.
Twoja logika jest Twoja, nie będę Cię nawracał. Ale inni mają inną.
Lubimy oszczędzać, nie stać nas na nowe samochody, więc kupujemy "to co jest" maksmalizując "wartość za kasę". No i potem żeby nie szczypać się z jeżdżeniem wsadzamy gaz i jeździmy za 20 PLN na 100 km a nie za 100/100.
Niestety, jesteśmy biedni i musimy akumulować kapitał. Nie znam nikogo z Polski, kto odziedziczył majątek po rodzicach taki, żeby nie musieć samemu akumulować.
Znam Anglików, którzy po rodzicach odziedziczyli dwa domy w Londynie i kilkaset tys. funtów. A Polaka jakoś nie...
I to że nie mamy zebranego majątku nie wynika z tego, że nie lubimy "mieć", bo lubimy. Wynika to z tego, że mieliśmy komunę i nikt nie miał niczego. Muszą minąć pokolenia, to zluzujemy z tym "oszczędzaniem"...
Bang!
No dla tego ja pytam gdzie tu oszczędność jak auto jest po 2 swapach ?
Chyba, że te silniki i części na rogu leżały a auto poskładały krasnoludki za czapkę gruszek to spoko
Auto: RX-8, Huracan
Dołączył: 04 Maj 2014 Skąd: Rzeszów, Jasło
Wysłany: 2015-03-12, 15:40
RX8 ze swapem + LPG chyba najłatwiej sprzedać więc nie widzę problemu
stosunkowo tani samochód, ładnie wyglądający, przyzwoita moc + tania eksploatacja, kto by nie chciał ?
pawelc
Auto: mx-6 2,5V6 ,rx-8 z32se Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Skąd: Zachód ;)
Wysłany: 2015-03-12, 15:40
A co miałem zostawić silnik bez korb ... ,z32se jest nowszym odpowiednikiem x30xe i oprócz wymiany samego silnika nie musiałem nic przerabiać,tak że to żaden podwójny swap. Padł silnik, wymieniłem na drugi -koszt takiego silnika to od 2-3,5 tyś zł.
Co do LPG nie rozumiem Twojej pokrętnej logiki. Czy jakbyś miał do wyboru benzynę z 2zł i za 4zł to kupiłbyś tą droższą ?
Jak mam do wyboru benzynę za 4zł a benzynę za 2 zł + swap za 10 tyś to się zastanawiam co mi się bardziej opłaca a nie ulegam marketingowi, że LPG tańsze to będzie taniej
Się wysra coś jak ta panewka to na pewno będzie tajniej
Tak jak pisałem - do portfela nikomu nie zaglądam - z czystej ciekawości zastanawiało mnie po co robić swap skoro się chce później zamontować LPG. Generowanie niepotrzebnych kosztów. No ale się pewnie zwróci skoro auto jest na handel a nie do jazdy. Na 8 z gazem i bez tego ciągle psującego się silnika Wankla, na pewno znajdzie się jakiś amator
_________________ Rotary Inside
Hurt paliw
pawelc
Auto: mx-6 2,5V6 ,rx-8 z32se Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Skąd: Zachód ;)
Wysłany: 2015-03-12, 15:54
Uściślijmy .. Ja nie jestem żadnym handlarzem. Swapa robiłem dla siebie, co nie znaczy że nie mam prawa sprzedać..
Ale czemu ? Przecież rozmawaimy o konkretnym samochodzie i jego konkretnych modyfikacjach.
A tak z tego wątku wygląda jakbym miał pretensje do całego świata jak ktoś zrobi swap + LPG.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach