Witam.
Jestem posiadaczem mazdy rx8 Turbo.
Rok 2004, samochód ma przejechane 144 000km (to jest trzeci silnik)
Zrobiony w nim jest porting, przelotowy wydech i turbo intercooler.
Galerie rozwinę jak tylko będzie ładniejsza pogoda i dojdą nowe felgi Corniche challenge 19", opony pirelli P ZERO 235 przód i 255tył, tarcze hamulcowe ebc, zawieszenie bc racing, i zrobię głęboką polerkę.
Wszystko już jest u mnie teraz trzeba to zamontować.
Co do spalania to przy średniej jeździe robię za 100zł 70km.
Samochód na moje oko jest dwa razy bardziej zrywny niż seria, wreszcie "wgniata w fotel"
Madzia wkręca sie śmiało do prawie 10tys, jeździłem audi a6 420KM i mercedesem amg 360KM ale to nie to;)
Ostatnio zmieniony przez se7en 2013-09-21, 13:49, w całości zmieniany 1 raz
Auto: RX8 High Niuter ! Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Mar 2011 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-21, 13:38
KajaK napisał/a:
Turbina to RotaMaster
pierwszy raz o czymś takim słyszę , podobno w RX7 używane było 14b takie samo jak używało mitsubishi i bardziej bym to włożył albo 16g z evo... ta mi nic nie mówi ...a Garrety na allegro różne maści dostępne... możliwe że zmiana na większe turbo pomogłaby go kręcić do odcięcia ale wtedy lag większy i później będzie wstawać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach