Szukam warsztatu ktory przetoczy tarcze nie koniecznie na samochodzie. Moge je zawiezc... koniecznie jak najtaniej. Znalazlem za 40zl na strone ale mysle ze nadal to duzo. Zna ktos warsztat tanszy? interesuje mnie zachodnie okolice warszawy i sama warszawa
zadzwoĹ do auto doctor z Grodziska - on mi zdjÄ Ĺ i przetoczyĹ u kogoĹ w Grodzisku, moĹźe da Ci namiar albo sam zawiezie za maĹÄ opĹatÄ ... Z tego co pamiÄtam, to nie skasowaĹ mnie jakoĹ mocno.
A teraz w googlu znalazĹem: http://oferia.pl/usluga/i...rcz-hamulcowych
Jak obczaisz, to daj znaÄ, sam jestem ciekawy
a jaka jest gruboĹÄ oem nowych tarczy, bo moje byĹy nie dawno wymieniane i sÄ doĹÄ grube, ale kurcze jednego deszczowego dnia przy mocnym obciÄ Ĺźeniu gaz/hamulec siÄ deczko pogiÄĹy, tak Ĺźe teraz jak przyjdzie mi mocno hamowaÄ to jest maĹe Ĺubudu... ale szkoda mi je wywalaÄ jeĹli sÄ jeszcze dobre.
_________________ Nie jestem mechanikiem,wiÄc moje wypowiedzi nie muszÄ byÄ fachowe. Ale wiem, Ĺźe RX8 zapierdziela jak dziki TiReX
Ostatnio zmieniony przez TMsk 2014-11-07, 00:02, w całości zmieniany 1 raz
nowe oem tyĹ majÄ chyba 18mm jak dobrze pamiÄtam
co mierzyĹeĹ u siebie Raptor wzorowaĹem siÄ na katalogowych parametrach tarcz sprzedawanych obecnie na rynku, no ale mniejsza o to.
W takim razie czy mocowane zaciskĂłw tyĹ przĂłd sa takie same, a jedynie Ĺrednica inna? Albo powiedzcie czy bezproblemowo moge przeĹoĹźyÄ zaciski i tarcze z przodu na tyĹ, czy trzeba robiÄ jakÄ Ĺ rzeĹşbÄ? JeĹli tak to chcÄ c mieÄ mocniejsze heble, wystarczy przĂłd przeĹoĹźyÄ na tyĹ, a na przĂłd wsadziÄ jakieĹ 2-4tĹoczkowe no i ew.o wiekszej Ĺrednicy.
seba185 masz racje na szybciora Ĺşle odczytaĹem z suwmiarki jest 17mm
_________________ Nie jestem mechanikiem,wiÄc moje wypowiedzi nie muszÄ byÄ fachowe. Ale wiem, Ĺźe RX8 zapierdziela jak dziki TiReX